Ramalan Pasaran untuk: 20 Mei - 24 Mei 2013


Pada hari Rabu, 22 Mei, protokol mesyuarat FED terakhir akan diterbitkan. Penerbitan ini nyata sekali boleh menjejaskan kadar dolar. Di komen-komen rasmi terakhir berkata, pengawalan merancang mengubah program mengurangkan kuantitatifnya berdasarkan keadaan semasa ekonomi. Ia menjejaskan kadar dolar secara negatif, bagaimanapun komen-komen baru telah dikeluarkan minggu lepas, dan dengar-dengarnya FED akan menamatkan program QE3nya. Kami menjangka ketidakstabilan pasaran setelah penerbitan tersebut.

Isnin, 20 Mei, ialah hari cuti bagi bank-bank di Jerman dan Perancis, dan tiada berita penting dijangka pada Selasa dan Rabu. Bagaimanapun, pada pasaran hari Khamis harus menyiarkan laporan tentang PMIs di sektor perindustrian utama ekonomi Zon Eropah. Ia menjadi buah mulut keadaan ekonomi makro itu di Zon Eropah sangat getir, dan kebanyakan negara-negara menghadapi kemelesetan yang teruk, jadi tiada data optimistik dijangka. Di Sepanyol, jualan lelong untuk penempatan bon-bon akan dijalankan minggu ini, yang boleh membantu Euro meningkatkan posisinya. Bagaimanapun, pedagang perlu ingat bahawa EURUSD kini menurun. https://secure.mayzus.com/partner/daftar

Pada hari Rabu, 22 Mei, protokol dasar Monetary Committee yang boleh menjejaskan kadar Pound akan siarkan. Pada hari Khamis, 23 Mei, berbagai-bagai maklumat tentang jualan runcit pada April dijangka, sebagai statistik Britain baru-baru ini kebanyakannya negatif. Menurut data analisis teknikal, ia penting untuk GBPUSD berada di sekitar tahap sokongan pada 1,52. Jika tahap ini ditembusi, maka pasangan matawang ini boleh jatuh kepada 1,5030.

Bagi AUD, pada Selasa, 21 Mei, protokol mesyuarat Reserve Bank of Australia minggu lepas akan siarkan. Di mesyuarat ini, kadar faedah tidak dijangkakan diturunkan. Dokumen akan diteliti bagi memahami kemungkinan kejatuhan seterusnya. Menurut teknikal, analisis data, tahap bawah seterusnya terletak berhampiran minimum 2012 di 0,9570.

Bagi Yen Jepun, tiada data penting dijangka minggu ini. Yen akan kekal lemah, dan trend menaik untuk USDJPY akan berterusan.

0 comments:

Copyright © 2009 - Forex Trading - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Blogger Theme distributed by FREE Templates 4U